sobota, 6 kwietnia 2013

Powrót do lat 80-tych

Salut!


Dzisiejsza stylizacja była inspirowana latami 80-tymi, kiedy to na wybiegu królowała wszechobecna skóra. Niemal każda część garderoby była z niej wykonana, między innymi: spodnie, kurtki, rękawiczki itp. Jako, że moją ulubioną częścią stroju jest spódnica to poprzez nią postanowiłam Wam przybliżyć ówczesną modę. Do owej spódnicy dobrałam kremową bluzkę i czarną ramoneskę, a także lekkie buciki dla skontrastowania z ciężką górą.







ramoneska - sh
spódnica - sh
koszula - monnari 
buty - New look

Oliwia

17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie masz idealne proporcje, doskonale nadajesz się na modelkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula rzeczywiście piękna ale ... modelka jeszcze piękniejsza. Poza tym w końcu jakieś sensowne tło. I nie wiem czy mi się zdaje, ale chyba inna osoba stoi za obiektywem.

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej spódnicy wyglądasz jak stara baba, a te buty? do czego one niby pasują? "stylizacja" tragiczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram przedmówce. Ale za to masz śliczne kolczyki i jesteś ładnie umalowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie to nic złego, że wyglądasz starzej, taka moda lat 80-tych. Stylizacja fenomenalna, ale nie pasują do niej buty i to neistety rzuca się w oczy. Po prostu ja nic pasują mi tam czarne, wysokie obcasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym problem, że póki co nie posiadam owych bucików, ale pewnie zakupię ;)

      Usuń
  7. ładna koszula:)

    pozdrawiam :)
    i zapraszam do nas: http://thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście ta stylizacja oddaje klimat lat 80-tych ;D, brawo ;)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki same w sobie bardzo ładne, ale tutaj ciut nie pasują :< Ale reszta stylizacji jak najbardziej w porządku! Do twarzy Ci w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolczyki są boskie <3
    Co byś powiedziała na wzajemną obserwację ? jak tak to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. klimatyczna i dojrzała stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń